KUN TIEDÄT MITÄ HALUAT SAAVUTTAA,
ASIAKASTUTKIMUS AUTTAA SELVITTÄMÄÄN MITEN.
Strategia ja asiakaslähtöisyys
Brändi ja markkinointi
Myynti ja tarjoama
Tuote- ja palvelukehitys
MISSÄ TEIDÄN TARVITSISI ONNISTUA?
Liiketoiminnassa on kyse rahasta. Liiketoiminnan raha tulee asiakkailta. Tutkimme asiakkaita, jotta liiketoiminta voi useammin pohjata päätöksensä tutkittuun tietoon vaikutuksista kassavirtoihin.
Strategia ja asiakaslähtöisyys
Ihmislähtöinen kasvu alkaa oman merkityksen ymmärtämisestä suhteessa ihmisen toimintaa ohjaaviin tekijöihin. Miksi yritys on olemassa asiakkaalle? Mikä on yrityksen tehtävä tai tavoite asiakkaalle? Mihin yrityksen kannattaisi laajentua asiakkaalle? Mistä yrityksen kannattaisi supistaa asiakkaalle?
Brändi ja markkinointi
Ihmislähtöinen brändi erottuu asiakkaalle merkityksellisissä toimintaan vaikuttavissa pysyvissä tekijöissä, kuten perustarpeissa tai kulttuurin kiintopisteissä. Ihmislähtöinen markkinointi pystyy rakentamaan brändin varaan ajankohtaisin teemoin aina uudistuen ja asiakkaita houkuttelevasti.
Myynti ja tarjoama
Ihmislähtöinen myynti ei joudu sovittamaan tuotteita asiakkaan tarpeisiin, vaan tarjoama on yhtä kuin asiakkaan tarpeet.
Tuote- ja palvelukehitys
Ihmislähtöisyys auttaa välttämään tuote- ja palvelukehityksen yleisimmän helmasynnin: tarpeettomuuden. CB Insightin 2018 tutkimuksen mukaan puutteellinen ihmisymmärrys on reilusti yleisin syy innovaatioiden epäonnistumiseen ja vastaa yli joka toisesta hukkaretkestä.
ASIAKASTUTKIMUS TUTKII ASIAKASTA, ELI
IHMISTÄ LIIKETOIMINNAN KASSAVIRTOJEN TAKANA.
LAADUKKAAN ASIAKASTUTKIMUKSEN PERIAATTEET:
Tieteellisyys
Asiakastutkimus on tutkimusta vain, jos se täyttää tieteellisen tarkastelun.
Tarpeellisuus
Asiakastutkimusta tulee tehdä vain, jos tarvitaan tietoa.
Toiminta
Asiakastutkimus ei ole koskaan itsessään arvokasta, vaan sen arvo syntyy tavoitellun toiminnan myötä.
Yksinkertaisuus
Tarvittu tieto tulee tuottaa pienimmällä mahdollisella tutkimusasetelmalla
ASIAKASTUTKIMUSAKATEMIA
10+
huipputason asiakastutkijaa
50+
toimialan kokemus
1000+
asiakastutkimuksen kokemus
2023
perustettu