Asiakastutkimus

KUN TIEDÄT MITÄ HALUAT SAAVUTTAA,

ASIAKASTUTKIMUS AUTTAA SELVITTÄMÄÄN MITEN.

Strategia ja asiakaslähtöisyys

Brändi ja markkinointi

Myynti ja tarjoama

Tuote- ja palvelukehitys

MISSÄ TEIDÄN TARVITSISI ONNISTUA?

Liiketoiminnassa on kyse rahasta. Liiketoiminnan raha tulee asiakkailta. Tutkimme asiakkaita, jotta liiketoiminta voi useammin pohjata päätöksensä tutkittuun tietoon vaikutuksista kassavirtoihin. 

Strategia ja asiakaslähtöisyys

Ihmislähtöinen kasvu alkaa oman merkityksen ymmärtämisestä suhteessa ihmisen toimintaa ohjaaviin tekijöihin. Miksi yritys on olemassa asiakkaalle? Mikä on yrityksen tehtävä tai tavoite asiakkaalle? Mihin yrityksen kannattaisi laajentua asiakkaalle? Mistä yrityksen kannattaisi supistaa asiakkaalle?

Brändi ja markkinointi

Ihmislähtöinen brändi erottuu asiakkaalle merkityksellisissä toimintaan vaikuttavissa pysyvissä tekijöissä, kuten perustarpeissa tai kulttuurin kiintopisteissä. Ihmislähtöinen markkinointi pystyy rakentamaan brändin varaan ajankohtaisin teemoin aina uudistuen ja asiakkaita houkuttelevasti.

Myynti ja tarjoama

Ihmislähtöinen myynti ei joudu sovittamaan tuotteita asiakkaan tarpeisiin, vaan tarjoama on yhtä kuin asiakkaan tarpeet.

Tuote- ja palvelukehitys

Ihmislähtöisyys auttaa välttämään tuote- ja palvelukehityksen yleisimmän helmasynnin: tarpeettomuuden. CB Insightin 2018 tutkimuksen mukaan puutteellinen ihmisymmärrys on reilusti yleisin syy innovaatioiden epäonnistumiseen ja vastaa yli joka toisesta hukkaretkestä.

ASIAKASTUTKIMUS TUTKII ASIAKASTA, ELI

IHMISTÄ LIIKETOIMINNAN KASSAVIRTOJEN TAKANA.

LAADUKKAAN ASIAKASTUTKIMUKSEN PERIAATTEET:

Tieteellisyys

Asiakastutkimus on tutkimusta vain, jos se täyttää tieteellisen tarkastelun.

Tarpeellisuus

Asiakastutkimusta tulee tehdä vain, jos tarvitaan tietoa.

Toiminta

Asiakastutkimus ei ole koskaan itsessään arvokasta, vaan sen arvo syntyy tavoitellun toiminnan myötä.

Yksinkertaisuus

Tarvittu tieto tulee tuottaa pienimmällä mahdollisella tutkimusasetelmalla

ASIAKASTUTKIMUSAKATEMIA

10+

huipputason asiakastutkijaa

50+

toimialan kokemus

1000+

asiakastutkimuksen kokemus

2023

perustettu

Share by: